lørdag 5. mars 2011

Ny hobby....

Jeg har som sagt tidligere ingen fast hobby jeg driver med, men liker å prøve nye ting og blir helt hekta en periode. Slik har jeg alltid vært, og har jo dermed vært innom masse forskjellig. Det morsomme med dette er at det er utrolig hvor mye man kan ta med seg fra en hobby til en annen, som man kanskje ikke tror. Kakepynting er den eneste hobbyen jeg har hatt fast i alle år, og når jeg seg gjennom bilder fre de 13 årene jeg har bakt,så kan jeg faktisk se på kakene hvilke andre hobbyer jeg har hatt samtidig. Da jeg begynte med scrapbooking og kjøpte masse utstyr til det, fant jeg mange måter å bruke de samme tingene til innenfor kakebakingen også. En annen hobby jeg alltid har hatt er fotografering.

Jeg tror jeg er arvelig belastet fra min mor på det området, for vi kan ikke reise noen plass uten å ha med minst 2 kamera og 4 linser...

om det bare er en helgetur til Oslo:)

Min mor har drevet med videoredigering i noen år, og nå har jeg endelig fått installert pinnacle studio på pc'en min. Gleder meg til å få prøve det ut, for dette virker utrolig spennende....Du kan laste ned å prøve HER
Idag har vi vært og stått på ski, og jeg filmet 2 av ungene i action. (glemte å stille mobilvideoen til HD, så kvaliteten er ikke så bra) lyden var bare vind, så jeg fikk lagt på musikk i stedet. Utrolig hvor mye så lite utgjør. se her:

Det skal bli gøy å leke mer med dette! Jeg må bare passe på å filme med bedre kvalitet....

Ingen kommentarer: