lørdag 26. mars 2011

Cupcake wrapper


Til Matheo sin 1 års dag fant jeg ut i siste liten at jeg skulle lage en helt egen muffins med personlig wrapper kun til han:)
Siden jeg driver med scrapping, har jeg en maskin (quikutz silhouette) som kutter ut ting i fasong til meg rett fra dataen, men selvfølgelig streiket denne rett før besøket. Dersom du ikke har en slik, kan du bare printe ut en først, klippe rundt den og bruke som mal... Litt putlearbeid er det, men veldig koselig å lage personlige wrappere!

Hvis du bruker dette bildet som mal:


Åpne det i et fotoprogram, og mal med hvit over navnet slik at du bare får selve wrappeeren, en jevn bue...denne skal være like bred som et A4 ark, ca 20 cm...endene overlapper du.
Sett inn tekst, med en litt feit font-type, og bøy (create warped text i Photoshop) akkurat nok til at teksten berører buen...mangler litt, maler du det på slik at alt ser ut som ett stykke...

Print ut og klipp:)
Det finnes masse forskjellige fine ark du kan bruke, jeg hadde bare ikke tid til noe som helst, så min ble ikke så spennende.

Ingen kommentarer: