mandag 25. juni 2012

Små drømmer går i oppfyllelse:)

Bursdagfeiring er nedskrytt!!! Heretter skal aldri en eneste bursdag forbigås i stillhet!
Hva er vel bedre enn å samle gode venner rudt et bord med masse deilig mat?
STORE deilige reker,hvitløk og chilimarinerte scampi i sweet chilisaus, nykokt krabbe og hvitvin-dampet blåskjell i fløtesaus ...

Det beste med små drømmer, er at de ofte går i oppfyllelse <3


Jeg hadde to ønsker på ønskelisten min og jeg fikk begge deler, (pluss masse annet fint)
Nøttegris fra Hadeland glass har jeg ønsket meg i mange år, men det er en utdødd rase som ikke er mulig å få tak i butikk lengre. Jeg er så fantastisk heldig med min svigermor! Hun er verdens beste og klarer å skaffe det meste:) Tusen takk!!!

Av foreldrene mine, bestefar og bror fikk jeg en stoooor drøm oppfylt:) Endelig har jeg fått meg makrolinse!! Nå har det vært så hektisk med bryllupskakebaking, at jeg ikke har hatt tid å leke meg noe særlig med den, men sommerferien skal brukes bak kameraet på knær nedi gresset på jakt etter fotomodeller!


Katten hjalp meg med min første modell, og jeg lå vel på gulvet i en halvtime og tok masse rare bilder...
Ser du hva dette er???


hi hi..... skroll ned hvis du vil se svaret:




















Et stankelbein:) Hadde du rett???
















1 kommentar:

Anette sa...

Det var en kjempekoselig kveld!!! Tar gjerne mot invitasjon igjen neste når ;oP