fredag 15. juni 2012

Hipp hipp hurra!!!!

Er nå ikke heeeelt sikker på om jeg skal juble så høyt..... er litt rart å være her, -akkurat midt i mellom to runde tall!!!! Det var bare gøy å bli 30, og det var jo nesten bare i går??!
Den gangen feiret jeg med fallskjermhopping og full fest! I dag blir det litt roligere med skalldyrfest og vin... Men i morgen er jeg plutselig nærmere 40 enn 30, og det er litt skummelt synes jeg!! 
Hvordan er det med  dere?? Er det en alder du gruer deg å nå?

 Eller bør vi leve etter min bestefar sin motto... _Skitt er det å bli gammel, men enda verre er det å ikke bli det!!!!!!!!!!!!!!!!
Han har jo rett...så derfor:
Hipp hipp hurra!!!





1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med overstått kjære storesøster.
Klart det er bra å nærme seg 40. Du er jo ei dame i sin beste alder:) Og for oss som starta "voksenlivet" relativt tidlig, så er det jo ingen fare:) Du kan ta livet med knusende ro og tenke på aaalt du skal gjøre i årenen løp!

Skål for verdens flotteste 35 åring!!

Klem!