fredag 29. juli 2011

Ut på tur

Siden mini er en liten morgenfugl, noe som ikke er arvet av hverken mamma eller pappa, har vi innført "vaktordning" i sommer... vi tar annenhver dag hvor vi heeeelt ufrivillig må kave oss ut av sengen før klokken 06:00....

Vanligvis går morningene med til frokost, litt barne TV, boklesing, synging og duplo-bygging,
men i dag startet jeg (enda en gang) et nytt og bedre liv!

Poden ble plassert i bæremeisen og vi la ut på en fantastisk deilig morgentur! Opp bakken og inn i skogen. Så langt stien gikk, og da var vi kommet helt ut til sjøen.
På veien hørte vi på fuglene som kvitret og noen hunder som bjeffet langt borte!   Mini storkoste seg, helt til jeg hørte snorking inn i øret mitt:) 
Der stod jeg da, helt i skogens ende, med utsikt helt til havs. -Helt mutt putt alene vi to, mens hele verden sikkert sov under varme dyner. Men gud hvor deilig! Jeg følte meg opplagt og så uendelig sprek der og da.......
 Men må innrømme at jeg sneik meg til en lur på puten når gubben fant ut han skulle stå opp.
Dette skal jeg gjøre flere ganger. God og koselig trening med 15kg på ryggen!

Ingen kommentarer: