torsdag 2. desember 2010

Dagens tips:


Det er julebordsesong, og hvem vil vel ikke føle seg som askepott på ball?? Vi bruker tusenvis av kroner på klær, sminke, brunfarge og hår og tripper avgårde til et matgilde og party med forventninger om hæla i taket og en uforglemmelig kveld!!!
Men hva gjør vi når eventyret blir litt for troverdig?? Når de nyinnkjøpte stilettskoene vi i utgangspunktet har problemer med å gå i, bare detter av?? Sukk...ingenting er verre enn å måtte krølle tærne sammen for å beholde skoene på mens man lider seg bort til matbordet for å forsyne seg.... Dansing kan man bare glemme når man ikke engang kommer seg bort til dansegulvet uten at skoene har falt av minst 3 ganger....
Problemet er ikke at skoene er for store, men hælen sitter bare ikke på!!! Disse klistremerkene i skinn man får kjøpt på skobutikken hjelper ikke på mine bein.skoene blir trangere ja, men hælen glipper likevel av!!!!

Løsningen min kom som sendt fra himmelen!!. Ja, bokstavlig talt..de blir kjøpt på nett fra england:
selvklebende gelemerker til å klistre bak i skoen som de norske skinnlappene, men disse er mye mykere så skoen blir ikke så trang, og det er en ekstra gele-klump på hver sin side av hælen som hjelper å holde skoen på plass... prisen for 3 pakker inkl porto var 75 kr, og de kom i posten på bare 1 uke. Du finner de her:
http://cgi.ebay.co.uk/1-Pair-Gel-Heal-Heel-Grips-all-Shoes-NEW-/230547475457?pt=UK_Clothing_ShoeCare_Shoe_Care_LE&hash=item35adb34c01Nå gleder jeg meg til julebord med gjengen fra jobben min Det skal bli kjekt å treffe alle igjen før jeg skal tilbake til jobb om bare 1 mnd!!!
Ha en fin dag videre.
Ha

Ingen kommentarer: