onsdag 4. januar 2012

fotoredigering

I dag føler jeg at jeg har sett lyset!! -Rett og slett.
Jeg har alltid hatt stor interesse for fotografering,men har aldri fått til så perfekte bilder som de man ser i blader og på andre blogger... Jeg visste at redigering selvfølgelig spillte en stor rolle, men hadde trodd at det var utstyret mitt som ikke var bra nok.
Har et Canon 450, og bruker mest en 18-200mm (latmannslinse) har også ekstern blits.

Men i dag fikk jeg meg en a-ha opplevelse etter fantastisk fline Siw Aina la igjen en kommentar på det forrige innlegget mitt. Fotobloggen hennes er den beste jeg har vært innom, og etter å ha fulgt noen av hennes tips ble bildet mitt kjempefint synes jeg selv:)

FØR:


ETTER:

Nå gleder jeg meg til helgen, da skal vi ut på tur i dagslys og knipse nye bilder.

1 kommentar:

Lappeline ♥ sa...

Flott ble bilde og bloggen har jeg vært så vidt innom.....skal innom igjen ser jeg...
Har tenkt på et fotokurs jeg....

Fin kveld ønskes deg