onsdag 30. november 2011

Just in time!!!!

Men feber og bihulebetennelse var det ikke lett  å sette seg ned å gjøre de siste eskene ferdig til den store dagen i morgen!!! Men hva gjør vi ikke for våre håpefulle små. Det var heldigvis bare påliming av pynten som gjenstod og kalenderen kom på veggen kl 23:45.... - Just in time:)

24 esker fiks ferdige:) 6 av hver og 4 forskjellige , med små variasjoner på stempel og blomster..
Jeg er kjempefornøyd selv, og det var heldigvis 11 åringen min også. Mannen mener jeg har lagt så mye arbeid ned i den at den bør gå i arv i generasjoner....... he he..

Perletallene kom i posten i går.... Hurra... - Just in time de også.
Disse har jeg kjøpt HER

Snøkrystallen er spellbinders til cuttlebugmaskinen min,de er malt med akrylmaling,
og deretter sprayet med gullglitter til hår....(det var det vi hadde)
blomstene er også kjøpt på ebay, HER

Jeg ønsker alle en fin desember... Er du i rute med pynting og julegver???

Monica

3 kommentarer:

Laila sa...

For en nydelig kalender,må si meg enig med mannen din,er et arvestykke.Ha en fin adventstid.

"En Vintage Drøm" sa...

De ble kjempeflotte!! Virkelig en julepynt du må ta vare på! :)

tinemor sa...

DU og du så nydelig!!!
Ja, dette må du bruke om og om igjen, -gå i arv!
Klem