mandag 14. november 2011

Adventskalender igjen!!

Nå er det over en mnd siden jeg har blogget ser jeg..... Jeg har nemlig vært på FERIE!!! 9 dager på tur sammen med min kjære, uten barn. Turen gikk tilbake til vakre Maldivene, på samme øyen som vi var på for 4 år siden.
Det er fantastisk å få kjærestetid sammen, men å pakke ned hverdagen til 4 barn er en jobb i seg selv, så det ble litt stress de siste ukene før vi reiste.

Bilder fra turen kommer i et innlegg for seg selv, nå er det adventskalender det går i. Og som vanlig i siste liten. (det er jo bare 2 uker igjen)

Ideene i hodet mitt var veldig bra, men når jeg satte meg ned for å begynne, så ble ikke ting slik jeg hadde sett det for meg.

Planen er  å skjære ut 24 små esker med silhouetten kutteren min. Men du finner maler til diverse esker om du googler litt også.

Her er resultatet så langt.... 1 ferdig eske. Jeg må sove litt på designet og se i morgen om jeg er fornøyd. Er ikke helt sikker. Venter på mulberry-roser jeg har bestillt på ebay, og skulle gjerne hatt noen perler på.

Ingen kommentarer: