mandag 21. november 2011

Bare 20 stk igjen......

I helgen ble det lite tid til å sitte med adventskalenderen, for her stod julebord og svigermors bursdag på planen. Hvert år samler hun alle barn og barnebarn på familiejulebord på vakre solstrand fjordhotell for å feire dagen sin, og vi ruller ut derfra like mett hvert år... -At vi aldri kan lære å spise mye på en lur måte??

For jentene mine er dette et hydepunkt og de bruker allerede mye tid på å planlegge både antrekk og frisyrer. Det er morsomt, og litt skremmende å se hvordan de har vokst seg fra søte yndige jenter til små damer med stil og tæl! Til våren er eldstemann konfirmant...hjelp:)

I kveld har jeg hatt besøk av en venninne og vi har scrappet og kost oss. Mulberryrosene jeg bestillte fra england før helgen kom i posten i dag!!! Lykke!! Nå ble kalenderen min sånn jeg hadde sett for meg, og det eneste som mangler nå er perle-tallene jeg også har bestillt fra ebay.co.uk
Jeg har vært en ivrig ebay'er i over 10 år, men m
nå i det siste har jeg gått over fra USA til UK fordi portoen fra england er mye billigere....
Jeg fikk laget ferdig den esken jeg hadde begynt på, og 3 til, så nå mangler jeg bare 20stykker til!!

Nå skal jeg rydde opp etter meg her, jeg skjønner ikke hvorfor det alltid blir så rotete hver gang jeg finner frem hobby-stæsjet mitt... he he.

Ingen kommentarer: