søndag 19. september 2010

Og sånn gikk den helgen.



Lørdagen kom med et par deilige timer ekstra på puten når pappaen stod opp med minsten!!! Åh, hvor jeg savner å kunne sove en hel natt sammenhengende!!
Så var vi i bursdag til niesen vår, en liten prinsesse som ble 3 hele år:) Jeg elsker bursdager, men litt kjipt var det denne gangen fordi jeg nå har bestemt meg for å bli kvitt de siste kiloene fra graviditeten, og helst de 5 som kom på før det også!!

Gardinene som jeg hadde gledet meg til å kjøpe (skal ha både gardiner og hjemmesydde liftgariner i stuen) var selvfølgenlig utsolgt:( Det er så typisk min flaks. Nå sitter jeg her med enprøvelengde jeg kjøpte, og som passet perfekt, så finnes det kun 4 stk igjen fordelt på alle butikkene i bergen-og jeg trenger 9!!!! Så da får jeg fortsette å lete. Har lyst på hvite lingardiner med metallmaljer...
Her er løsningen jeg har lyst på, men i hvit ikke linfarget:

hentet fra frk.Doris

Resten av prosjektene mine ble det ikke så mye av heller. Begynte på ramme-hønsenetting prosjektet,men mens jeg satt på gulvet og pusset, låste ryggen seg, så her sitter jeg... Da er det greit å ha Finn.no til å trøste seg med på en søndag:)
Idag fant jeg denne:

Nå står den lykkelig nede og venter på at rommet til Matheo skal bli ferdig!!!

Ha en fin søndag! Nå må jeg kave meg opp av stolen og lage mat til jentene mine som er kommet hjem fra hyttetur.

Ingen kommentarer: