torsdag 9. februar 2012

Sydd Krone til bursdagsgutten.


Etter å ha sett mange fine sydde kroner på diverse blogger, har jeg hatt lyst å sy en til minstegullet sin 2 års dag- som er på mandag!!! Tenk han er 2 år allerede!




Jeg har brukt silhouette kuttemaskinen min til å kutte ut en mal i papp, deretter har jeg klippet ut 2 deler i forskjellige stoff, stripete til forsiden og hvit inni.

Det geniale med Silhouette maskinen er at du kan skjære både papp, vinyl og STOFF med den, og du trenger ikke kjøpe dyre kassetter med mønster eller lignende, du kan bruke alle alfabet som er på dataen din , eller som du kan laste ned gratis på nett. Du kan bruke dingbats (alfabet-bilder) og silhouettebilder gratis fra google el andre sider...

Jeg har brukt silhouette sin heat-transfere sewable bakpå stoffet, da kunne jeg skjære ut bokstavene i navnet hans slik jeg ville ha de, og så stryke de fast før jeg sydde rundt:) kjempegøy.
I morgen skal jeg sy på borrelås, så er den ferdig og klar til bursdagsfeiring i helgen....

Jeg har fått meg ny silhouette, og selger derfor min gamle- som fungerer helt perfekt!!! (jeg bare MÅ ha det nyeste av duppedingser......silly me) Ta kontakt om du er interessert.....

Ingen kommentarer: