mandag 6. februar 2012

Små hverdagsgleder

Sykdom har inntatt hjemmet, foreløbig er stillingen 3-1, dvs ALLE guttene har vært syke (ingen bombe....og de er jammen ikke gamle før de tror de skal dø av tett nese altså!!!!) Men denne ganger var det synd i de med feber og magevirus. Selv gikk jeg ned for telling i gårkveld og formen er ikke bra!!
Men  mamma er man jo uansett, så det er ikke tid til å ligge å synes synd i seg selv:)

I går fikk vi tapetsert  fjortisrommet før feberen slo inn, og det ble rett og slett knall-fint!! Gleder meg til å vise det ferdige resultatet. -Men først må sengen pusses og males og det orker jeg ikke nå..

Snuppa mi på 11 synes selvfølgelig det er litt urettferdig at søsterens rom blit tatt først, så jeg har i kveld klart å lage et nytt dørskilt til rommet hennes...tipper hun blir glad når hun står opp i morgen. Det er herlig å kunne glede ungene sine med små overraskelser i hverdagen:)

Jeg trenger vel ikke nevne at hun er hestegal??!!

Dørskiltet er laget av vinyl og er skjært ut med silhouette kuttemaskin.

Ingen kommentarer: