mandag 26. desember 2011

Koselige dager

Julaften er over og gjennomført med glans! Både store og små var veldig fornøyd med både selskap og gaver:)
Det ble som vanlig tatt veldig lite bilder og de som ble tatt ble gjerne knipset i full fart, så kvalitetsblder ble det lite av.

Det ble tidenes raskeste nisse-avsløring. I det storebror kom inn dørene kom det fra mini:-" Mats??"

"Nissen" hadde med seg en mini fjernstyrt bil, og det ble fort glemt at det var storebror som hadde vært nisse... Matheo fikk overraskende fort kontroll på bilen.
Det ble mye nye deler til togbanen og den ble tatt i bruk med en gang.


De store fikk twintipski og er klar for en ny skisesong:)

Romjulen har så langt gått med til å leke med nye leker og julebesøk for å rekke innom hele den store familien på begge sider.


Nå har jeg også tid til å leke meg litt med kameraet! Jeg elsker å ta bilder, og jeg har så lyst å lære mer!
Jeg var på tyveriraid hos mamma idag og har lånt med hjem en 50mm f1,4 linse og reflektorer,
 så i morgen blir det portrettfotografering av ungene.
 Håper på mye fint dagslys og tålmodige unger:)
Det er vel også på tide å sette seg inn RAW redigering? Har du noen gode tips å dele?

Matheo og Maya-søskenbarn med bare 3 ukers aldersforskjell.

Mormor har masse fin pynt på treet sitt.

Håper dere har en fin romulstid dere også:)

Hilsen
                      Monica

Ingen kommentarer: