onsdag 10. august 2011

Hverdagslykke i en deilig Brie......

Av og til må man kunne unne seg noe godt i hverdagen og for meg er det ingenting som slår en deilig Brie og noen ritz-kjeks (er ikke mer avansert enn at jeg synes de er best)
Det begynte da svogeren min giftet seg med sin Agnieszka for i fjor sommer, og de hadde laget til et ostefat. Jeg falt helt for denne myke osten som bare smeltet på tungen, og fikk vite at det var en Brie....hvilken type visste jeg ikke, så da begynte jakten. Første jeg kjøpte var en liten rund papp-eske på rema 1000- den var ikke god. Etter det har det vært flere,men jeg syne mange har en lite god ettersmak.
For noen uker siden gjorde jeg et nytt forsøk, og kjøpe Brien coeur de Lion på Meny, og jeg var i himmelen!! Det er den beste osten jeg har smakt, den smelter på tungen, har en fantastisk smak og ingen ekkel ettersmak.
Kan anbefales!!!

Ingen kommentarer: