mandag 15. august 2011

Bryllupspyntet

I helgen var vi i bryllup til Bernt's bestekompis og hans vakre kone. Det var en fantastisk dag, brudeparet strålte og det samme gjorde solen.. Det var mange rørende taler, og de fleste måtte tørke flere tårer.
Bernt var forlover og holdt også tale. Jeg tror nesten jeg var mer nervøs enn han på forhånd, men han var så flink.... flotte mannen min:)

Han hadde full kontroll på ringene også!!



Jeg elsker å gå i bryllup. Det er så sjelden man ellers har anledning til å pynte seg.
Jeg var veldig i tvil om hvilken kjole jeg skulle gå med,men når solen strålte og det faktisk var sommertemperatur ute, ble det denne kjolen fra Floyd.



Håret satt svigerinnen min opp for meg etter jeg hadde funnet frisyren jeg ville ha på nett.
Jeg har ikke så mye hår, så vi brukte en del clip-on hår jeg har kjøpt på ebay!! billig billig.




Dersom du ønsker å lage denne frisyren selv, kan du lære hvordan her:


Har du noen gode stylingtips?

Ingen kommentarer: