torsdag 27. mai 2010

Deilige dager

Det er ikke så mye hobbyaktiviteter det blir tid til om dagen,men det gjør absolutt ingenting når tids-tyven er en herlig liten gutt som bare smiler og er god!!!
Det er så deilig å være mamma for en liten baby igjen!!

Men hobbyplanene er klare!!! Jeg har kjøpt inn forskjellige stoff og boka barnetøj du selv kan sy kom i postkassen min for nien uker siden.
Jeg har også planer om å strikke en retro rillestrikket jakke til lillegutten, men først får vi få navnefesten hans overstått...håper bare ting går som planlagt....begynner jo å bli litt småbekymret med transportstreik og andre streiker, men satser på at ting går over på 2 uker slik at vi kommer i havn:)

Jeg har endelig tid til å prøve ut nye kakeoppskrifter nå, og trenger gjerne tips til deilige kaker....:) Har allerede lyst å bake 10 forskjellige kaker til navnefesten, men jeg får vel begrense meg.... Svigermor er på kalorifattig diett og svigerinnen min skal gifte seg om 1 mnd og er også på slankeren... Jeg har endelig hoppet i treningsklærene igjen etter fødselen, men det stopper ikke kakesmakingen:) Bikinisesongen i år har vi avlyst uansett!!! he he

Ingen kommentarer: