søndag 24. januar 2010

SYMASKIN

Jeg har fått ny symaskin!!!!!!!!!! Og endelig er det gøy å sy igjen:)
Kjøpte en billig AEG maskin på elkjøp før jul,men først begynte alle nålene å knekke... helt uten videre! De ble bøyd nedi huset, og knekk!!! Fikk byttet maskin, kom hjem og skulle sy 1 meter og 40cm rettsøm på bommulsstoff, og på det stykket røk undertråden 8!! ganger! Da fikk jeg nok, og leverte hele maskinen inn igjen og fikk pengene tilbake.
Nå sitter jeg her med en helt enkel mekanisk maskin Husqvarna emerald 118 fra symaskiner.no og er strålende fornøyd!! Et ordentlig arbeidsjern.

Siste prosjekt er en lenestol-pute til sengen.
Jeg fant ut at jeg måtte ha noe som vil gjøre amming i sengen lettere... Hvem har ikke prøvd å sitte noelunde komfortabel med alle hodeputene i ryggen, uten at det blir noe bedre av den grunn, og da ikke ha noe å ha under armen.. Så her er min løsning på det:




Sydd av semsket-lignende stoff fra stoff og stil og fylt med isoporkuler, også fra stoff og stil.
Nå ble denne en del større en jeg egentlig hadde tenkt, så det gikk med 1,5 pose med kuler.... Stoffet var på tilbud, så puten har kostet meg 300kr.... Ikke verst synes jeg når den er mye mer praktisk enn en vanlig ammepute.

Ingen kommentarer: