onsdag 21. juni 2017

Forty and fabulous

Hjelp jeg er blitt 40 !!!!

For å sitere min bestefar; skit er det å bli gammel, men enda verre er det ikke bli det!! 
Nå var det heldigvis ikke så ille å fylle førti! Det høres mye verre ut enn det føles :)

I anledning den stooore dagen, har jeg lenge hatt lyst til å ha en morsom fotoshoot. Jeg liker meg best bak kamera, derfor finnes det ikke mange bilder av meg, men en slik morsom fotografering er liksom helt noe annet, og det hjelper jo på med en flaske bobler, hvis jeg skal være helt ærlig!

Alt av rekvisita har jeg laget og skjørtet er fra min tid som aktiv swingdanser:)
Bildene er tatt av datteren min Karoline, og assistenten var min gode nabo.
Jeg er veldig glad for at jeg har hjemmestudio, for jeg vet ikke helt om jeg hadde turt dette foran en annen fotograf i et annet studio!!!







Ingen kommentarer: