søndag 12. juli 2009

Så blogger jeg også:)

Jeg har i den siste tiden vært hekta på å lese andre sine blogger, og har funnet ut at det er utrolig mange gode ideer å hente rundtom for en som har dilla på alt som har med hobby å gjøre:)
Jeg har vært innom masse forskjellige hobbyer, og er en person som halder på med ting perioder, så må jeg gjøre noe annet...
De tingene jeg har drevet mest med er kakedekorering- Noe jeg har holdt på med i over 10 år, men som jeg nå prøver å trappe ned på. Kakene har en egen hjemmeside her: http://www.dinkake.no/

Nå skal jeg bruke tid på hobbyer som kun er for kosens del, og da går det mye i scrapping, kortlaging, fotografering, maling, strikking og hekling...

Vi kjøpte oss hus i fjor,med en stor hage der det var mye å gjøre, så i vår ble jeg bitt av hagebasillen og stod med rompa i været fra april til juni.... Nå har resultatene fra plantingen begynt å komme opp, og det er spennende å følge med...

På bloggen her vil det komme bilder og tanker rundt mine tusen prosjekt, og jeg håper noen finner inspirasjon til litt forskjellig her på siden etter hvert:)

Ingen kommentarer: