tirsdag 23. juli 2013

Nyfødtfotografering


Da var ferien over for denne gangen. Vi har hatt 3 fantastiske uker i USA, hele familien og mine foreldre. Jeg har enda ikke fått sortert bilder, men når det er gjort skal jeg lage et innlegg med mine anbefalinger for en familietur til Florida!!

I går var det tilbake til jobb, og i dag hadde jeg en liten jente på bare 5 dager på besøk for fotografering.
Denne kurven kjøpte jeg for 2 år siden med tanke på babybilder, men jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg skulle bruke den på best mulig måte, helt jeg fant frem dansekjørtet fra min dansefortid! Dette ble en herlig blanding av litt røfft og veldig søtt, og med en modell som lilla Amanda, ble jo resultatet bare helt yndig, synes du ikke??

Jeg har endelig byttet ut den slitne acer laptoppen min med en svær IMAC så nå ble jo bilderedigering plutselig noe heeeelt annet en før!  Gleder meg til å få besøk av flere herlige nurk.

       Håper du har hatt en fin sommer.
                                                             Monica

Ingen kommentarer: