søndag 13. februar 2011

Gratulerer med dagen!!!

I dag er familiens attpåskatt 1 år!!!

Tiden har gått så fort...og han er blitt en herlig liten fantegutt:)
Vinker og danser, sier mamma, pappa, dadda og Pus,men skjønner utrolig mye av hva vi sier. Har fått 4 tenner og har tatt 6 skritt.
Han elsker mikke mus, og ser mikkes klubbhus hver dag på playhouse disney.
Spiser alt annet enn barneglass- de har han aldri likt....

Kaken idag ble ikke slik jeg hadde tenkt meg. Planen var å lage mikkes klubbhus med mikke-figurene plassert rundt om. Hadde sett for meg at å kjøpe figurene skulle være easy-peasy, men den gang ei... Fantes ikke på noen butikker, og jeg var for seint ute til å bestille på nett..
Satt her i dag morges og visste fremdeles ikke hva jeg skulle finne på, men etter litt grubling ble dette resultatet:

Gratulerer med dagen skatten vår!!!

Ingen kommentarer: